Public message
Tomasz Kwiatkowski |
2023-01-27 14:41:00
Przypominamy, że maksymalną liczbę punktów za Rundę I możecie zdobyć tylko do 29.01 do godziny 23:59:59.
Rozwiązania zadań z Rundy I wysłane po niedzieli, będą liczone do rankingu x0.5.
> Przypominamy, że maksymalną liczbę punktów za Rundę I możecie zdobyć tylko do 29.01 do godziny 23:59:59.
>
> Rozwiązania zadań z Rundy I wysłane po niedzieli, będą liczone do rankingu x0.5.
|
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-27 13:52:00
Ponieważ było dużo pytań o to,
zaktualizowałem treść aby było jasne która operacja ile kosztuje.
Maciek
> Ponieważ było dużo pytań o to,
> zaktualizowałem treść aby było jasne która operacja ile kosztuje.
>
> Maciek
|
Question
Krzysztof Olejnik |
2023-01-25 16:09:29
Które ruchy po drzewie kosztują nas czas, a które są darmowe? (Niby jest w treści, ale trochę zawile to napisane jest)
> Które ruchy po drzewie kosztują nas czas, a które są darmowe? (Niby jest w treści, ale trochę zawile to napisane jest)
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-25 16:49:00
Ruchy po krawędziach kosztują 1h.
Wszystko inne jest darmowe.
Maciek
|
Question
Tymon Tum |
2023-01-23 17:50:05
Czy bitek może zamówić puzzle pierwszego typu ?
> Czy bitek może zamówić puzzle pierwszego typu ?
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-23 20:09:00
Nie, Bajtek zamawia tylko puzzle obramowania.
|
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-23 12:35:00
Limity na rundę drugą:
r2a: 0.5s 64MB
r2b: 2s 64MB
r2c: 2s 256MB
r2d: 4s 256MB
r2e: 8s 256MB
Limity Pythonowe:
r2a: 0.5s
r2b: 2s
r2c: 6s
r2d: 16s
r2e: 16s
> Limity na rundę drugą:
> r2a: 0.5s 64MB
> r2b: 2s 64MB
> r2c: 2s 256MB
> r2d: 4s 256MB
> r2e: 8s 256MB
>
> Limity Pythonowe:
> r2a: 0.5s
> r2b: 2s
> r2c: 6s
> r2d: 16s
> r2e: 16s
|
Public message
Tomasz Kwiatkowski |
2023-01-23 00:00:00
Ile bugów przybędzie po "poprawce" programisty?
Czy na marginesie książki można napisać twierdzenie?
Wymyślony tydzien temu przepis robi niezłe zamieszanie!
Czy Bajtek nauczy się układać puzzle?
Dąb Bajtek - jeden z najstarszych w Bajtocji dębów - został zainfekowany! Pomożesz go ocalić?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w rundzie II, która trwa do 5 lutego.
Przypominamy, że Runda I trwa jeszcze tydzień,
potem zgłoszenia do Rundy I będą liczone do rankingu ×0.5.
Powodzenia!
Jury konkursu Mistrz Programowania
> Ile bugów przybędzie po "poprawce" programisty?
> Czy na marginesie książki można napisać twierdzenie?
> Wymyślony tydzien temu przepis robi niezłe zamieszanie!
> Czy Bajtek nauczy się układać puzzle?
> Dąb Bajtek - jeden z najstarszych w Bajtocji dębów - został zainfekowany! Pomożesz go ocalić?
>
> Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w rundzie II, która trwa do 5 lutego.
>
> Przypominamy, że Runda I trwa jeszcze tydzień,
> potem zgłoszenia do Rundy I będą liczone do rankingu ×0.5.
>
> Powodzenia!
> Jury konkursu Mistrz Programowania
|
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-18 21:09:00
Pamiętajcie że wasze rozwiązania sprawdzają komputery a nie ludzie,
dlatego wasza odpowiedź powinna być co do znaku taka jak w treści zadania.
Czyli:
- Wielkość liter ma znaczenie.
- Nie wypisujemy żadnego "wynik to: " albo "odpowiedź: "
- Nie wypisujemy też "podaj liczbę: ", wszystkie takie wiadomości komputer uzna
za waszą odpowiedź i stwierdzi że jest błędna.
Jeżeli na szkopule nie działa wam test który działa na waszym komputerze,
zazwyczaj jest to spowodowane jedną z dwóch opcji:
1. Opisane wyżej, upewnijcie się że wypisujecie co do znaku to co trzeba.
2. "Undefined behavior" -> czyli np. dzielenie przez 0 albo odwoływanie się
do nieistniejących zmiennych. W takich sytuacjach kompilator nie wie co zrobić
i może zrobić coś innego u was, a coś innego na szkopule.
> Pamiętajcie że wasze rozwiązania sprawdzają komputery a nie ludzie,
> dlatego wasza odpowiedź powinna być co do znaku taka jak w treści zadania.
> Czyli:
> - Wielkość liter ma znaczenie.
> - Nie wypisujemy żadnego "wynik to: " albo "odpowiedź: "
> - Nie wypisujemy też "podaj liczbę: ", wszystkie takie wiadomości komputer uzna
> za waszą odpowiedź i stwierdzi że jest błędna.
>
> Jeżeli na szkopule nie działa wam test który działa na waszym komputerze,
> zazwyczaj jest to spowodowane jedną z dwóch opcji:
> 1. Opisane wyżej, upewnijcie się że wypisujecie co do znaku to co trzeba.
> 2. "Undefined behavior" -> czyli np. dzielenie przez 0 albo odwoływanie się
> do nieistniejących zmiennych. W takich sytuacjach kompilator nie wie co zrobić
> i może zrobić coś innego u was, a coś innego na szkopule.
|
Public message
Maciej Wisniewski |
2023-01-16 21:22:00
Jeżeli piszecie kod w C++ i używacie
cin / cout do wczytywania i wypisywania,
to zalecamy stosować "przyspieszające linijki"
ios_base::sync_with_stdio(0);
cin.tie(0);
cout.tie(0);
Więcej informacji tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=aEJZmFVTgfw&t=3655s
> Jeżeli piszecie kod w C++ i używacie
> cin / cout do wczytywania i wypisywania,
> to zalecamy stosować "przyspieszające linijki"
>
> ios_base::sync_with_stdio(0);
> cin.tie(0);
> cout.tie(0);
>
> Więcej informacji tutaj:
> https://www.youtube.com/watch?v=aEJZmFVTgfw&t=3655s
|