Część pierwsza
Rozgrzewka | |
---|---|
Zadanie Lizak | |
Minusy | |
Zadanie Trójkąty jednobarwne | |
Zadanie Liczby antypierwsze |
Koszt zamortyzowany | |
---|---|
Zadanie Krążki | |
Zadanie Gdzie zbudować browar? |
Stos | |
---|---|
Plakatowanie | |
Zadanie Tetris Attack |
Przeszukiwanie grafów | |
---|---|
Zadanie Równanie na słowach | |
Zadanie Jedynki i zera | |
Zadanie Agenci |
Algorytmy zachłanne | |
---|---|
Zadanie Szeregowanie czynności | |
Zadanie Rozkład Fibonacciego |
Programowanie dynamiczne I | |
---|---|
Zadanie Rezerwacja sal wykładowych | |
Różnica | |
Zająknięcia |
Drzewa | |
---|---|
Dostawca pizzy | |
Zadanie Łuk triumfalny | |
Zadanie Wielokąt |
Algorytmy grafowe I | |
---|---|
Zadanie Odległość | |
Zadanie Zawody | |
Zadanie Dziuple | |
Zadanie Żabka |
Część druga
Drzewa przedziałowe | |
---|---|
Zadanie Kurierzy | |
Zadanie Kopalnia złota | |
Klocki | |
Zadanie Meteory | |
Zadanie Wilcze doły |
Algorytmy grafowe II | |
---|---|
Przedsięwzięcie | |
Zadanie Hazard | |
Drogi zmiennokierunkowe |
Zadania na bibliotekę | |
---|---|
Kolekcjoner Bajtemonów | |
Gdzie jest jedynka? | |
Architekci |
Meet in the middle | |
---|---|
Zadanie Szyfr | |
Zadanie Panele słoneczne |
Algorytmy tekstowe | |
---|---|
Zadanie Korale | |
Zadanie Okresy słów | |
Zadanie Palindromy |
Programowanie dynamiczne II | |
---|---|
Zadanie Kupno gruntu | |
Zadanie Szatnia | |
Zapiekanki |
Algorytmy grafowe III | |
---|---|
Zadanie Autostrady | |
Zadanie Magazynier | |
Zadanie Gońcy | |
Zadanie Kości |
Inne | |
---|---|
Pionek | |
Zadanie Lunatyk | |
Zadanie Gra | |
Pionki |