Plum
Limit pamięci: 64 MB
Zbyszek uwielbia grać w Plum.
Gra polega na tym, że gracze stają w kółku i kolejno mówią kolejne liczby naturalne. Jednak, gdy liczba, którą gracz ma właśnie powiedzieć dzieli się przez 7 lub zawiera w swoim zapisie cyfrę 7, mówi słowo plum zamiast tej liczby.
Następny gracz kontynuuje zabawę od następnej liczby.
Przykładowy ciąg odzywek od 34 do 38 wygląda następująco:
– trzydzieści cztery
– plum
– trzydzieści sześć
– plum
– trzydzieści osiem
Liczba 35 dzieli się przez 7, a liczba 37 zawiera w swoim zapisie cyfrę 7, więc zamiast tych liczb należy powiedzieć słowo plum.
Gdy gracz się pomyli (powie plum, kiedy nie powinien lub nie powie plum, kiedy powinien) odpada. Reszta graczy kontynuuje grę od liczby, na której odpadł ten zawodnik.
Przed każdą rozgrywką gracze ustalają liczbę , od której zaczynają grę oraz liczbę , na której kończą grę (wszyscy, którzy nie odpadną aż do liczby zostają zwycięzcami).
Zbyszek postanowił zrobić sobie ściągę wszystkich odzywek od do i poprosił Cię o pomoc.
Wejście
W pierwszej linii wejścia znajdują się dwie oddzielone spacją liczby całkowite i ().
Wyjście
Program powinien wypisać w kolejnych wierszach wszystkie odzywki zgodne z zasadami gry od do (włącznie). Każda odzywka powinna być liczbą lub słowem plum.
Przykład
Dla danych wejściowych:
34 38
poprawną odpowiedzią jest:
34
plum
36
plum
38
Zadanie powstało w ramach projektu edukacyjnego Mazowieckie Talenty.