Modyfikowanie napisu

Limit pamięci: 32 MB

Mając dany napis . Dozwolone są na nim następujące operacje:

  • Z a b - zamień w napisie wszystkie wystąpienia literki a na literkę b,
  • D c - doklejenie na końcu napisu literki c,
  • U n - usunięcie z napisu końcowych literek,
  • N - zakończenie modyfikowania napisu.
Możesz założyć, że a, b, c będą małymi literkami alfabetu angielskiego. Zadaniem Twojego programu jest dla danego napisu stwierdzić jaki napis powstanie z niego po wykonaniu podanego ciągu modyfikacji. Modyfikacje wykonujemy w dokładnie takiej kolejności w jakiej zostały podane.

Zadanie

Napisz program, który:

  • wczyta ze standardowego wejścia napis oraz kolejne operacje wykonywane na tym napisie,
  • wypisze na standardowe wyjście napis powstały po wykonaniu tych operacji.

Wejście

W pierwszej linii wejścia znajduje się napis , którego długość jest niemniejsza niż i nie przekracza . W drugiej linii znajduje się ciąg operacji zakończony operacją N. Liczba operacji nie przekracza . Ponadto gwarantujemy, że po każdej operacji długość napisu będzie niemniejsza od i nie większa niż .

Wyjście

W jedynym wierszu wyjścia należy wypisać napis powstały z napisu po tym ciągu modyfikacji.

Przykład

Dla danych wejściowych:

main
Z i l U 1 D w D a N

poprawną odpowiedzią jest:

malwa