Bitmapa
Limit pamięci: 32 MB
Dana jest prostokątna bitmapa o rozmiarach . Każdy piksel bitmapy jest albo biały, albo czarny, przy czym co najmniej jeden jest biały. Piksel w
-tym wierszu i
-tej kolumnie bitmapy nazywamy pikselem
. Odległość dwóch pikseli
oraz
określamy jako:

Zadanie
Napisz program, który:
- wczytuje ze standardowego wejścia opis bitmapy,
- dla każdego piksela oblicza odległość do najbliższego piksela białego,
- wypisuje wyniki na standardowe wyjście.
Wejście
W pierwszym wierszu standardowego wejścia znajduje się para liczb całkowitych ,
oddzielonych pojedynczym odstępem,
,
. W każdym z kolejnych
wierszy wejścia zapisano dokładnie jedno słowo zero-jedynkowe o długości
- opis jednego wiersza bitmapy. Na pozycji
w wierszu
,
,
, znajduje się 1 wtedy i tylko wtedy, gdy piksel
jest biały.
Wyjście
W -tym wierszu standardowego wyjścia,
, należy wypisać
liczb całkowitych
pooddzielanych pojedynczymi odstępami i takich, że
jest odległością piksela
od najbliższego piksela białego.
Przykład
Dla danych wejściowych:
3 4 0001 0011 0110
poprawną odpowiedzią jest:
3 2 1 0 2 1 0 0 1 0 0 1
Autor zadania: Marcin Sawicki.