Po długich staraniach Bajtek zdołał rozmieścić 
 wież na szachownicy rozmiaru
    
, tak że żadne dwie wieże nie szachują się.
    Dla przypomnienia: wieża szachuje wszystkie pola szachownicy znajdujące się
    w tym samym wierszu lub w tej samej kolumnie co ona1.
Niestety, chłopiec przypadkowo potrącił szachownicę, przez co niektóre z wież poprzewracały się i spadły. Czy pomógłbyś mu ustawić te wieże z powrotem? Bajtek prosi, żeby nie ruszać wież, które wciąż stoją na szachownicy.
    W pierwszy wierszu standardowego wejścia znajduje się jedna liczba całkowita 
    (
), oznaczająca rozmiar szachownicy.
    Dalej następuje opis ustawienia wież na szachownicy:
    kolejne 
 wierszy zawiera po 
 znaków każdy.
    Znak `.' oznacza puste pole, a litera `W' reprezentuje pole
    zajmowane przez wieżę.
    Możesz założyć, że na szachownicy stoi 
 wież, przy czym 
,
    oraz że żadna para stojących wież nie szachuje się.
    Twój program powinien wypisać na standardowe wyjście reprezentację odpowiednio
    zapełnionej szachownicy w postaci 
 wierszy zawierających po 
 znaków
    `.' lub `W' każdy.
    Na planszy powinno występować dokładnie 
 znaków `W' reprezentujących wieże,
    przy czym 
 wież powinno stać dokładnie na takich samych pozycjach jak na wejściu.
    Żadne dwie wieże nie mogą się szachować.
    Jeśli istnieje więcej niż jeden sposób dostawienia 
 wież, Twój program
    może wypisać dowolny z nich.
Dla danych wejściowych:
8 ........ .....W.. ..W..... .......W W....... ........ .W...... ........
poprawną odpowiedzią jest:
...W.... .....W.. ..W..... .......W W....... ....W... .W...... ......W.
1 Patrz także http://pl.wikipedia.org/wiki/Wieża_(szachy).
Autor zadania: Jakub Radoszewski.
In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.