In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.
Bajtek znalazł ciekawą zabawkę. Zabawka ta ma przycisków. Nad każdym z pierwszych przycisków znajduje się mały licznik, początkowo wskazujący zero. Naciśnięcie przycisku pod licznikiem zwiększa wskazywaną przezeń liczbę o .
Zabawka szybko by się Bajtkowi znudziła, gdyby nie kuriozalne działanie przycisku o numerze . Po jego użyciu wszystkie liczników zaczyna wskazywać największą z widocznych dotąd na zabawce wartości. Na przykład, jeżeli i kolejne liczniki wskazują liczby , to po naciśnięciu przycisku o numerze wszystkie liczniki będą wskazywać .
Wiedząc, które przyciski wybierał kolejno Bajtek, chcemy poznać wartości wszystkich liczników po zakończeniu zabawy.
Pierwszy wiersz standardowego wejścia zawiera dwie liczby całkowite , (), oznaczające kolejno liczbę liczników na zabawce i liczbę operacji wykonanych przez Bajtka. Drugi wiersz wejścia zawiera liczb całkowitych (), oznaczających numery kolejnych przycisków wciskanych przez Bajtka.
Możesz założyć, że w testach wartych co najmniej punktów zachodzą dodatkowo warunki .
Pierwszy i jedyny wiersz standardowego wyjścia powinien zawierać liczb całkowitych, oddzielonych pojedynczymi odstępami, oznaczających wartości znajdujące się na kolejnych licznikach po zakończeniu zabawy.
Dla danych wejściowych:
5 7 3 4 4 6 1 4 4
poprawną odpowiedzią jest:
3 2 2 4 2
Dla danych wejściowych:
7 10 1 1 1 8 1 1 1 8 2 7
poprawną odpowiedzią jest:
6 7 6 6 6 6 7
Dla danych wejściowych:
8 10 1 9 2 9 3 9 4 9 5 9
poprawną odpowiedzią jest:
5 5 5 5 5 5 5 5
Autor zadania: Jacek Tomasiewicz