Turniejem nazywamy graf skierowany, w którym:
 i 
 istnieje
          dokładnie jedna krawędź pomiędzy tymi wierzchołkami
          (tzn. albo 
, albo 
),
    
          nie ma krawędzi 
 ).
  
 dowolną permutację zbioru wierzchołków turnieju.
  (Permutacją skończonego zbioru 
 nazywamy każdą różnowartościową
  funkcję z 
 w 
.)
  Permutację 
 nazywamy automorfizmem,
  jeżeli dla dowolnych dwóch różnych wierzchołków 
 i 
 zwrot krawędzi
  pomiędzy 
 i 
 jest taki sam, jak pomiędzy 
 i 
  (tzn. 
 jest krawędzią w turnieju wtedy i tylko wtedy,
  gdy 
 jest krawędzią w tym turnieju).
  Dla zadanej permutacji 
 interesuje nas, dla ilu turniejów jest ona
  automorfizmem.
  Weźmy zbiór wierzchołków oznaczonych liczbami 
  oraz permutację 
:
  
, 
, 
, 
.
  Istnieją tylko cztery turnieje, dla których ta permutacja
  jest automorfizmem:
Napisz program, który:
-elementowego zbioru wierzchołków,
    
 różnych 
-wierzchołkowych turniejów,
          dla których ta permutacja jest automorfizmem,
    
 przez 
.
  
  W pierwszym wierszu standardowego wejścia znajduje się jedna liczba
  naturalna 
, 
, będąca liczbą wierzchołków.
  W kolejnych 
 wierszach znajduje się opis permutacji 
. Zakładamy,
  że wierzchołki są ponumerowane liczbami od 1 do 
. W wierszu
  
-szym znajduje się wartość permutacji 
 dla wierzchołka
  nr 
 (tzn. wartość 
).
  W pierwszym i jedynym wierszu standardowego wyjścia
  powinna znaleźć się jedna liczba całkowita będąca
  resztą z dzielenia przez 
  liczby różnych 
-wierzchołkowych turniejów, dla których
  permutacja 
 jest automorfizmem.
Dla danych wejściowych:
4 2 4 3 1
poprawną odpowiedzią jest:
4
Autor zadania: Grzegorz Jakacki.
In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.