In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.
Po długich staraniach Bajtek zdołał rozmieścić wież na szachownicy rozmiaru , tak że żadne dwie wieże nie szachują się. Dla przypomnienia: wieża szachuje wszystkie pola szachownicy znajdujące się w tym samym wierszu lub w tej samej kolumnie co ona1.
Niestety, chłopiec przypadkowo potrącił szachownicę, przez co niektóre z wież poprzewracały się i spadły. Czy pomógłbyś mu ustawić te wieże z powrotem? Bajtek prosi, żeby nie ruszać wież, które wciąż stoją na szachownicy.
W pierwszy wierszu standardowego wejścia znajduje się jedna liczba całkowita (), oznaczająca rozmiar szachownicy. Dalej następuje opis ustawienia wież na szachownicy: kolejne wierszy zawiera po znaków każdy. Znak `.' oznacza puste pole, a litera `W' reprezentuje pole zajmowane przez wieżę.
Możesz założyć, że na szachownicy stoi wież, przy czym , oraz że żadna para stojących wież nie szachuje się.
Twój program powinien wypisać na standardowe wyjście reprezentację odpowiednio zapełnionej szachownicy w postaci wierszy zawierających po znaków `.' lub `W' każdy. Na planszy powinno występować dokładnie znaków `W' reprezentujących wieże, przy czym wież powinno stać dokładnie na takich samych pozycjach jak na wejściu. Żadne dwie wieże nie mogą się szachować. Jeśli istnieje więcej niż jeden sposób dostawienia wież, Twój program może wypisać dowolny z nich.
Dla danych wejściowych:
8 ........ .....W.. ..W..... .......W W....... ........ .W...... ........
poprawną odpowiedzią jest:
...W.... .....W.. ..W..... .......W W....... ....W... .W...... ......W.
1 Patrz także http://pl.wikipedia.org/wiki/Wieża_(szachy).
Autor zadania: Jakub Radoszewski.