Bajtocja składa się z 
 oaz leżących na pustyni, przy czym żadne
    trzy oazy nie leżą na jednej linii prostej.
    Bajtazar mieszka w jednej z nich, a w każdej z pozostałych ma po
    jednym znajomym.
    Bajtazar chce odwiedzić jak najwięcej swoich znajomych.
    Zamierza pojechać na swoim wielbłądzie.
    Wielbłąd ten porusza się niestety w dosyć ograniczony sposób:
    
        (wielbłąd może tylko raz obrócić się w oazie, tzn. nie jest
        dozwolony n.p. obrót o 
 w wyniku dwóch kolejnych
        obrotów o 
).
      Początkowo wielbłąd Bajtazara jest już ustawiony w kierunku konkretnej oazy i musi wyruszyć w tym kierunku. Ustawienie wielbłąda po powrocie z podróży nie ma znaczenia.
Napisz program, który:
      W pierwszym wierszu wejścia zapisana jest jedna liczba całkowita
      
 (
) - liczba oaz w Bajtocji.
      Oazy są ponumerowane od 
 do 
.
      Bajtazar mieszka w oazie nr 
, a jego wielbłąd stoi zwrócony w stronę
      oazy nr 
.
      W kolejnych 
 wierszach umieszczone są współrzędne oaz.
      W 
-ym wierszu znajdują się dwie liczby całkowite 
, 
      - pozioma i pionowa współrzędna 
-tej oazy -
      oddzielone pojedynczym odstępem.
      Wszystkie współrzędne są z zakresu od 
 do 
.
W pierwszym i jedynym wierszu wyjścia Twój program powinien wypisać jedną liczbę całkowitą - największą liczbę znajomych, których może odwiedzić Bajtazar.
Dla danych wejściowych:
6 1 1 -1 4 0 -1 4 1 0 3 1 4
poprawną odpowiedzią jest:
4

Autor zadania: Paweł Parys.
In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.