Myśląca bajtocka mrówka chodzi po krawędziach sześcianu ABCDEFGH:

Zastanawia się, na ile sposobów może przejść z zadanego wierzchołka
  sześcianu do wskazanego innego, przechodząc dokładnie po 
 krawędziach
  (jeżeli mrówka zaczyna iść po danej krawędzi, to nigdy nie zawróci
  i kiedyś dojdzie do drugiego jej końca). Jeżeli mrówka przejdzie
  
 razy po tej samej krawędzi, to krawędź tą liczymy 
 razy.
  Mrówka chciałaby, żeby jej trasa była ciekawa, to znaczy, jeżeli w pewnym
  momencie mrówka wejdzie po pewnej krawędzi do danego wierzchołka, to
  nie chciałaby wyjść z tego wierzchołka w kolejnym kroku po tej samej krawędzi.
  Ponieważ mrówka potrafi jedynie liczyć od 
 do 
, dla pewnego 
, to podaj jej tylko
  resztę z dzielenia przez 
 liczby możliwych tras, spełniających
  powyższe warunki.
Napisz program który:
,
    
 liczby ciekawych tras mrówki
      spełniających jej wymagania,
    
  W pierwszym wierszu wejścia znajdują się dwie wielkie litery 
 i 
  (
, 
), oddzielone pojedynczym odstępem i
  oznaczające wierzchołki początkowy i końcowy na trasie mrówki.
  Drugi wiersz wejścia zawiera dwie liczby całkowite 
 i 
  (
, 
),
  oddzielone pojedynczym odstępem.
    W pierwszym i jedynym wierszu standardowego wyjścia należy zapisać jedną
    liczbę całkowitą - resztę z dzielenia przez 
 liczby ciekawych tras
    mrówki z wierzcholka 
 do wierzchołka 
, złożonych z dokładnie 
    krawędzi sześcianu.
A B 3 100poprawną odpowiedzią jest:
2

Autor zadania: Jakub Radoszewski.
In the event of technical difficulties with Szkopuł, please contact us via email at [email protected].
If you would like to talk about tasks, solutions or technical problems, please visit our Discord servers. They are moderated by the community, but members of the support team are also active there.