Wychowanie fizyczne
Limit pamięci: 64 MB
Jasio bardzo lubi lekcje wychowania fizycznego.
Właśnie czeka na kolejną z nich i już wyobraża sobie, jak gra z kolegami w piłkę.
Niestety, nauczyciel zarządził, że pewna grupa najsilniejszych uczniów z klasy będzie na tych zajęciach nosiła ławki.
Na zbiórce, nauczyciel ustawił swoich uczniów w pojedynczym szeregu. Jasio zajmuje pozycję -tą od lewej.
Nauczyciel ma zamiar razy przejść wzdłuż szeregu od lewej do prawej.
Za każdym razem, będąc na pozycji -tej, prosi uczniów stojących na pozycji oraz (jeśli nauczyciel jest na pozycji -tej, to nic się nie dzieje), by siłowali się na rękę.
Jeśli uczeń na pozycji -tej okaże się silniejszy, to uczniowie zamieniają się miejscami. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje.
Dla każdego ucznia znana jest jego siła. Uczeń z większą siłą zawsze wygrywa pojedynek na rękę, a w przypadku równych sił następuje remis.
Oczywiście, po wykonaniu przejść nauczyciela, uczniowie będą stali ustawieni niemalejąco według siły.
Jasio chce oszukać nauczyciela. Gdy nauczyciel prosi go o zmierzenie się z kolegą z prawej, może on przykucnąć i udać, że wiąże sznurówki.
Wtedy nauczyciel odpuszcza i idzie dalej. Jasio nie chce wzbudzić podejrzliwości nauczyciela, dlatego też nie może oszukać go więcej niż razy.
Wyznacz najbliższe lewego końca szeregu miejsce, na którym Jasio może się znaleźć po ukończeniu zbiórki.
Wejście
W pierwszym wierszu wejścia znajdują się trzy liczby całkowite , oraz (, , ).
W kolejnym wierszu znajduje się liczb całkowitych ().
Są to wartości siły kolejnych uczniów w szeregu.
Wyjście
W pierwszym i jedynym wierszu wyjścia należy wypisać jedną liczbę całkowitą — najmniejszy możliwy numer pozycji, na której znajdzie się Jasio, jeśli optymalnie wybierze momenty, w których przykucnie.
Przykład
Dla danych wejściowych:
10 7 7
8 3 5 4 5 7 4 2 1 3
poprawną odpowiedzią jest:
3
Autor zadania: (zapozyczenie).