Loteria 2
Limit pamięci: 128 MB
Przedsiębiorstwo Bajtocki Lotek specjalizuje się w przeprowadzaniu gier liczbowych
i loterii pieniężnych, wśród których największą popularnością cieszy się
loteria o nazwie Gra w liczby.
Również Bajtazar postanowił spróbować szczęścia w grze.
Kupon do Gry w liczby zawiera pozycji.
Na każdej z nich można zakreślić jedną z liczb .
Poniższy rysunek przedstawia przykładowe wypełnienie kuponu dla i :
Losowanie zwycięzców przeprowadza się przy pomocy maszyny losującej, w której
znajduje się po kulek każdego z rodzajów , co daje łącznie kulek.
W górnej części maszyny jest rozmieszczonych równomiernie otworów o średnicy mniejszej
niż średnica kulki.
W pewnym momencie losowania włączany jest mechanizm pneumatyczny, który powoduje, że
do każdego z otworów przyssana zostaje jedna kulka.
Wypisując kolejno liczby znajdujące się na wylosowanych kulkach, otrzymuje się
ciąg złożony z liczb, stanowiący wynik losowania.
Szczęśliwi właściciele kuponów, na których zakreślono taki właśnie ciąg liczb,
zdobywają nagrodę główną - milion bajtalarów do podziału.
Na rysunku przedstawiono wynik losowania, przy którym powyższy kupon uzyskałby główną nagrodę.
Bajtazar nabył kupon i zakreślił na nim liczb.
Zanim jednak zdążył złożyć swój kupon w kolekturze, w mediach pojawił
się przeciek, że losowanie w Grze w liczby nie jest do końca uczciwe.
Zbadano bowiem, że kulki tego samego rodzaju - czyli z tą samą liczbą -
odpychają się i nigdy nie ustawią się przy sąsiednich otworach
w trakcie losowania (np. układ kulek przedstawiony na powyższym rysunku nie byłby możliwy).
Bajtazar, dowiedziawszy się o tym, postanowił zmienić ciąg liczb, który wskazał,
tak aby żadne dwie kolejne liczby w ciągu nie były takie same.
Żeby nie kusić losu, chciałby zmienić możliwie najmniej liczb w swoim ciągu.
Pomóż Bajtazarowi ustalić, ile liczb musi zmienić.
Wejście
Pierwszy wiersz wejścia zawiera dwie liczby całkowite oraz ().
Drugi wiersz zawiera ciąg liczb z zakresu .
W ciągu tym występuje co najmniej jedna para sąsiadujących ze sobą takich samych liczb.
Wyjście
Pierwszy i jedyny wiersz wyjścia powinien zawierać jedną liczbę całkowitą dodatnią -
minimalną liczbę liczb w ciągu, które trzeba zmienić, tak aby żadne dwie takie same
liczby nie występowały w nim obok siebie.
Przykład
Dla danych wejściowych:
10 3
2 1 1 3 2 2 1 1 1 3
poprawną odpowiedzią jest:
3