Żółwie
Limit pamięci: 64 MB
Jacek i Placek natknęli się na stadko zmarzniętych żółwi.
Żółwie ustawione są w rzędzie, od lewej do prawej,
przy czym niektóre stoją na nogach, a niektóre leżą na skorupie.
Jest zbyt zimno, żeby żółwie mogły same się poruszać - nawet te,
które stoją na nogach, nie uciekają.
Widząc to, chłopcy wpadli na pomysł, żeby zagrać w grę.
Zacznie Jacek, a potem będą wykonywali ruchy na zmianę.
W każdym ruchu należy odwrócić pewną liczbę żółwi (co najmniej jednego)
na drugą stronę, przy czym są pewne ograniczenia:
- Pierwszy (najbardziej z lewej) odwracany żółw musi stać na nogach,
i jest odwracany na skorupę.
- Odwracane żółwie muszą stać w równych odstępach.
Wygrywa ten, po czyim ruchu wszystkie żółwie leżą na skorupach.
Pomóż Jackowi stwierdzić, czy może wygrać tę grę, a jeśli tak, jaki ruch
powinien wykonać.
Wejście
Jedyny wiersz wejścia zawiera ciąg liter opisujących początkowy stan żółwi, od lewej do prawej.
Litera N
oznacza, że żółw stoi na nogach, a S
, że leży na skorupie.
Nie wszystkie żółwie leżą początkowo na skorupie.
Liczba liter będzie nie mniejsza niż i nie większa niż .
W testach wartych punktów liczba liter nie przekroczy .
Wyjście
Jeśli grę może wygrać Jacek, należy wypisać stan żółwi po jednym z
wygrywających ruchów Jacka, w takim samym formacie jak na wejściu.
Jeśli Jacek nie może wygrać, należy wypisać jedno słowo NIE.
Przykład
Dla danych wejściowych:
NSNNN
poprawnym wynikiem jest:
NSNNS
a dla danych wejściowych:
NSNNS
poprawnym wynikiem jest:
NIE
Autor zadania: Tomasz Czajka. Zadanie zainspirowane folklorem.