Kamyki
Limit pamięci: 128 MB
Bituś i Bajtuś spędzają wakacje nad Morzem Bajtockim.
Ale nawet na plaży, bardziej niż ciepły piasek i wysokie fale, interesują ich
intelektualne rozrywki. Zgromadzili spory stosik okrągłych kamyków, które
morze wyrzuciło na brzeg, i rozpoczęli nową grę. Zasady są bardzo proste. Bituś w pierwszym
ruchu może zabrać dowolną niezerową liczbę kamyków, pod warunkiem że nie zabierze wszystkich.
Następnie chłopcy (zaczynając od Bajtusia) wykonują naprzemiennie ruchy,
a w każdym ruchu mogą zabrać taką niezerową liczbę kamyków (włączając w to zabranie całego stosiku),
jaka nie była zabrana w żadnym
poprzednim ruchu.
Innymi słowy, w każdym ruchu należy zabrać inną liczbę kamyków.
Przegrywa ten, kto nie może wykonać ruchu.
Mając daną liczbę kamyków na początku gry i zakładając, że obaj chłopcy grają optymalnie,
sprawdź, czy grę wygra Bituś.
Wejście
W pierwszym wierszu wejścia znajduje się jedna liczba całkowita
(), oznaczająca liczbę przypadków testowych do rozważenia.
W każdym z kolejnych wierszy znajduje się po jednej liczbie całkowitej
(), która oznacza liczbę kamyków na początku gry.
Wyjście
Na wyjście należy wypisać dokładnie wierszy zawierających odpowiedzi
dla kolejnych przypadków testowych z wejścia.
Każdy wiersz powinien zawierać słowo TAK lub NIE, w zależności
od tego, czy Bituś wygra grę.
Przykład
Dla danych wejściowych:
1
3
poprawną odpowiedzią jest:
NIE