Dysleksja [B]
Limit pamięci: 32 MB
W Bitolandzkich szkołach w ostatnich latach pojawiają się coraz większe problemy
związane z niechęcią dzieci do czytania książek. Odbija się to negatywnie na
znajomości ortografii w krainie. Nauczyciele starają się przeciwdziałać temu
niepokojącemu zjawisku, organizując różnego rodzaju sprawdziany i konkursy ze znajomości
ortografii. Rozwiązanie takie jednak nie poprawia sytuacji w sposób istotny. Wiele dzieci
posiada zaświadczenia o dysleksji, co sprawia, że zupełnie nie martwią się one o popełniane
błędy ortograficzne. Ministerstwo Bitoedukacji postanowiło podjąć drastyczne kroki.
Chce ono sprawdzić, czy każdy posiadacz zaświadczenia o dysleksji jest faktycznie dyslektykiem.
Ze względu na szeroką skalę przedsięwzięcia, postanowiono zautomatyzować proces weryfikacji.
Wszystkie dzieci poddane testowi będą musiały przepisać na komputerze specjalnie przygotowane
fragmenty tekstów.
Liczba popełnionych przez dziecko błędów pozwoli na określenie, czy jest ono dyslektykiem, czy nie.
Ministerstwo Bitoedukacji powierzyło Tobie zadanie przygotowanie takiego programu.
Zadanie
Napisz program, który:
-
wczyta ze standardowego wejścia dwa teksty - oryginał oraz wersję przepisaną przez dziecko,
-
wyznaczy liczbę źle przepisanych przez dziecko liter,
-
wypisze wynik na standardowe wyjście.
Wejście
W pierwszym wierszu wejścia znajduje się jedna liczba całkowita (),
reprezentująca długość oryginalnego tekstu (jest to jednocześnie długość tekstu przepisanego
przez dziecko).
Drugi wiersz wejścia zawiera -literowy oryginalny tekst, składający się z małych i/lub wielkich liter alfabetu angielskiego.
Trzeci wiersz wejścia zawiera -literowy tekst przepisany przez ucznia, składający się z małych i/lub wielkich liter alfabetu angielskiego.
Wyjście
Pierwszy i jedyny wiersz wyjścia powinien zawierać jedną liczbę całkowitą - liczbę liter źle przepisanych przez ucznia.
Przykład
Dla danych wejściowych:
21
JASIOJESTDYSLEKTYKIEM
JAsIOJSSTDXSIEKTYKLEM
poprawną odpowiedzią jest:
5
Autor zadania: Piotr Stańczyk.