W razie problemów technicznych ze Szkopułem, prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected].
Jeśli chciałbyś porozmawiać o zadaniach, rozwiązaniach lub problemach technicznych, zapraszamy na serwery Discord. Są one moderowane przez społeczność, ale członkowie zespołu technicznego też są tam aktywni.
Bituś i Bajtuś spędzają wakacje nad Morzem Bajtockim. Ale nawet na plaży, bardziej niż ciepły piasek i wysokie fale, interesują ich intelektualne rozrywki. Zgromadzili spory stosik okrągłych kamyków, które morze wyrzuciło na brzeg, i rozpoczęli nową grę. Zasady są bardzo proste. Bituś w pierwszym ruchu może zabrać dowolną niezerową liczbę kamyków, pod warunkiem że nie zabierze wszystkich. Następnie chłopcy (zaczynając od Bajtusia) wykonują naprzemiennie ruchy, a w każdym ruchu mogą zabrać taką niezerową liczbę kamyków (włączając w to zabranie całego stosiku), jaka nie była zabrana w żadnym poprzednim ruchu. Innymi słowy, w każdym ruchu należy zabrać inną liczbę kamyków. Przegrywa ten, kto nie może wykonać ruchu.
Mając daną liczbę kamyków na początku gry i zakładając, że obaj chłopcy grają optymalnie, sprawdź, czy grę wygra Bituś.
W pierwszym wierszu wejścia znajduje się jedna liczba całkowita (), oznaczająca liczbę przypadków testowych do rozważenia.
W każdym z kolejnych wierszy znajduje się po jednej liczbie całkowitej (), która oznacza liczbę kamyków na początku gry.
Na wyjście należy wypisać dokładnie wierszy zawierających odpowiedzi dla kolejnych przypadków testowych z wejścia. Każdy wiersz powinien zawierać słowo TAK lub NIE, w zależności od tego, czy Bituś wygra grę.
Dla danych wejściowych:
1 3
poprawną odpowiedzią jest:
NIE