Przyciski
Limit pamięci: 32 MB
Bajtek znalazł ciekawą zabawkę. Zabawka ta ma przycisków. Nad każdym z pierwszych przycisków znajduje się mały licznik, początkowo wskazujący zero. Naciśnięcie przycisku pod licznikiem zwiększa wskazywaną przezeń liczbę o .
Zabawka szybko by się Bajtkowi znudziła, gdyby nie kuriozalne działanie przycisku o numerze . Po jego użyciu wszystkie liczników zaczyna wskazywać największą z widocznych dotąd na zabawce wartości. Na przykład, jeżeli i kolejne liczniki wskazują liczby , to po naciśnięciu przycisku o numerze wszystkie liczniki będą wskazywać .
Wiedząc, które przyciski wybierał kolejno Bajtek, chcemy poznać wartości wszystkich liczników po zakończeniu zabawy.
Wejście
Pierwszy wiersz standardowego wejścia zawiera dwie liczby całkowite , (), oznaczające kolejno liczbę liczników na zabawce i liczbę operacji wykonanych przez Bajtka. Drugi wiersz wejścia zawiera liczb całkowitych (), oznaczających numery kolejnych przycisków wciskanych przez Bajtka.
Możesz założyć, że w testach wartych co najmniej punktów zachodzą dodatkowo warunki .
Wyjście
Pierwszy i jedyny wiersz standardowego wyjścia powinien zawierać liczb całkowitych, oddzielonych pojedynczymi odstępami, oznaczających wartości znajdujące się na kolejnych licznikach po zakończeniu zabawy.
Przykłady
Dla danych wejściowych:
5 7 3 4 4 6 1 4 4
poprawną odpowiedzią jest:
3 2 2 4 2
Dla danych wejściowych:
7 10 1 1 1 8 1 1 1 8 2 7
poprawną odpowiedzią jest:
6 7 6 6 6 6 7
Dla danych wejściowych:
8 10 1 9 2 9 3 9 4 9 5 9
poprawną odpowiedzią jest:
5 5 5 5 5 5 5 5
Autor zadania: Jacek Tomasiewicz