Przyciski

Limit pamięci: 32 MB

Bajtek znalazł ciekawą zabawkę. Zabawka ta ma przycisków. Nad każdym z pierwszych przycisków znajduje się mały licznik, początkowo wskazujący zero. Naciśnięcie przycisku pod licznikiem zwiększa wskazywaną przezeń liczbę o .

Zabawka szybko by się Bajtkowi znudziła, gdyby nie kuriozalne działanie przycisku o numerze . Po jego użyciu wszystkie liczników zaczyna wskazywać największą z widocznych dotąd na zabawce wartości. Na przykład, jeżeli i kolejne liczniki wskazują liczby , to po naciśnięciu przycisku o numerze wszystkie liczniki będą wskazywać .

Wiedząc, które przyciski wybierał kolejno Bajtek, chcemy poznać wartości wszystkich liczników po zakończeniu zabawy.

Wejście

Pierwszy wiersz standardowego wejścia zawiera dwie liczby całkowite , (), oznaczające kolejno liczbę liczników na zabawce i liczbę operacji wykonanych przez Bajtka. Drugi wiersz wejścia zawiera liczb całkowitych (), oznaczających numery kolejnych przycisków wciskanych przez Bajtka.

Możesz założyć, że w testach wartych co najmniej punktów zachodzą dodatkowo warunki .

Wyjście

Pierwszy i jedyny wiersz standardowego wyjścia powinien zawierać liczb całkowitych, oddzielonych pojedynczymi odstępami, oznaczających wartości znajdujące się na kolejnych licznikach po zakończeniu zabawy.

Przykłady

Dla danych wejściowych:

5 7
3 4 4 6 1 4 4

poprawną odpowiedzią jest:

3 2 2 4 2

Dla danych wejściowych:

7 10
1 1 1 8 1 1 1 8 2 7

poprawną odpowiedzią jest:

6 7 6 6 6 6 7

Dla danych wejściowych:

8 10
1 9 2 9 3 9 4 9 5 9

poprawną odpowiedzią jest:

5 5 5 5 5 5 5 5

Autor zadania: Jacek Tomasiewicz